.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد: 11 سپتامبر فریب ملت ها بود

رييس جمهوري اسلامي ايران ماجراي 11 سپتامبر در آمريكا را اقدام دولت وقت اين كشور براي فريب ملت ها به منظور تسلط نظامي بر منطقه خاورميانه اعلام كرد.

محمود احمدي نژاد روز سه شنبه در جمع مردم استان گلستان افزود : آمريكايي ها پيش از حمله به افغانستان و عراق دچار بحران اقتصادي شدند و براي حل آن طراحي حمله به اين دو كشور را برنامه ريزي كرده و با بهانه تهديد آمريكا و جهان از سوي تروريستها اهداف شوم خود را عملي كردند.
وي افزود : آمريكايي ها با طراحي دقيق ماجراي حادثه 11 سپتامبر آنچنان تبليغات حساب شده به راه اندختند كه كسي به خود جرات نداد در باره علل و عوامل اصلي اين حوادث سووالي كند و همه فقط به همدردي با آنها و محكوميت حادثه پرداختند.
رييس جمهوري افزود : دولت آمريكا با برنامه ريزي قبلي و پس از حادثه 11 سپتامبر انگشت اتهام خود را به سمت مسلمانان و مردم منطقه نشانه رفته و مقام هاي اين كشور گفتند اين اقدام كار چند نفر از افغانها و عربها بوده است و براي اثبات اين ادعا گفتند چند گذرنامه متعلق به اين افراد در محل ساختمان هاي ويران شده مركز تجاري آمريكا پيدا شده است.
احمدي نژاد گفت بر اساس آنچه اعلام شده هواپيما هايي كه به اين ساختمان ها حمله كرده اند حدود 80 تن سوخت به همراه داشته اند ؛ چگونه است كه در محل حادثه جنازه عوامل اين حادثه يافت نمي شود اما تكه هايي از چند گذرنامه پيدا مي شود و چگونه است كه تعدادي از افراد مورد ادعاي آنان توانسته اند از افغانستان به آمريكا وارد شده و از لايه هاي پيچيده امنيتي اين كشور عبور كرده و چنين حادثه اي را موجب شوند و هيچ اثري از خود بر جاي نگذارند.
وي خاطر نشان كرد پس از اين حادثه مارش حمله نظامي به افغانستان و عراق به صدا درآمد ورييس جمهوري پيشين آمريكا بارها ايران تهديد كرد .
رييس جمهوري اسلامي ايران گفت : ما اسنادي داريم كه نشان مي دهد مقام هاي آمريكايي پيش ازاين حادثه به برخي از ساكنان اين برج تجاري هشدار داده بودند تا در محل نباشد و اگر اين هشدار نبود شمار كشته ها بيش از سه هزار نفر كه آنان اعلام كرده اند مي شد.
احمدي نژاد اظهار داشت آمريكايي ها به ازاي سه هزار كشته خود در اين حادثه بيش از 110 هزار نفر را در جريان يورش به افغانستان در اين كشور به خاك و خون كشاندند و 350 هزار نفر نيز در جريان اشغال عراق جان خود را از دست دادند.
وي اظهار داشت :‌ما آلبومي از صحنه هاي جنايات آمريكايي ها در عراق در اختيار داريم كه نشان مي دهد عده اي حدود 25 نفر از عراقي ها توسط چند نفر جاني در مقابل سربازان آمريكايي كه مدعي برقراري امنيت در اين كشور هستند سر بريده شده اند و آنان فقط با مسلسل هاي خود نظاره گر اين جنايت بوده اند و يا كودكي عراقي كه زير چكمه سرباز آمريكايي دادخواهي و كمك مي طلبد در اين آلبوم وجود دارد.
رييس جمهوري افزود : ما نمي دانيم چنين سربازان متجاوزي چه لقمه اي خورده اند و چگونه نسبت به جنايات بشري بي تفاوت بوده و يا در اجراي آن سهيم بوده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.